Blö

Hejsan! Sitter här och funderar kring saker och ting. Åt kvällsfika för ett tag sedan. Godis och risifrutti. Dja, ni hör ju. Godis, ja omg. Allafall, kollade lite på förkväll.... Ja, det är ju kul att kolla på faktiskt, dock kommer jag att missa det i morgon då jag ska jobba från 13.30 - 21.00. Gud! Hur ska jag klara det? Det är fett lång tid. Får ta med mig middag dit, och sedan bara dega... Som sagt så fick jag ju göra lite mer saker i dag. Det är jättekul att vara där och träffa alla männsikor. Dom är så underbara allihopa. Jag ska ju plugga vidare till sjuksköterska efter gymnasiet. 3 år till alltså. Kanske inte börjar att plugga vidare på en gång, men det vet man ju inte. Jag tror fan att jag kommer att plugga vidare. Men som sagt vad vet man?
Kollade på halv 8 hos mig. Jag tycker det är ett roligt program jag. Men jag är ju som jag är... Haha.
Låter det som att jag är tv- beroende? Det är jag faktiskt inte. Men ajja.
Jag vill börja dansa! Der verkar så himla kul! Men, det kommer nog inte att bli av något med det inte. Det är ju trist. Verkligen. Får ta mig i kragen och söka till en danskurs. Men det kommer ju inte att bli av som sagt... Hm...
Nej, nu ska jag borsta my teeth och sedan sussa på kudden.
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0