Anorexi video

Jag har tänkt att göra en Anorexi video med bilder på mig själv och text, och musik. En sån där video som alla med Anorexi gör. Okej, förlåt, inte alla. Det är det verkligen inte, men jag har sett en del, och känner själv att jag borde göra en. Håller på att skriva små texter om hur det började osv. Letar bilder på mig själv och så. har inte så många bilder på mig själv när jag insjukande, tyvärr måste jag säga...
Min moster har iochförsig några bilder på mig när jag var nere hos henne innan jag blev inlagd, och när jag var inlagd när hon kom och hälsade på mig på min födelsedag då vi var på BUP. Så det är det jag håller på att funderar på. Men ska nog ta en paus från datorn nu, och kolla på tv ochmysa under en filt, och kolla ut på höststormen. Förresten, jag och min klass såg första snön komma i dag. Vi satt inne och hade matteprov, och då kollar, kommer inte i håg vem det var, men spelar ingen roll, ut och sa, det snöar! Alla bröt konsentrationen från provet och stirrade ut! Det snöade. Hhihihihihi. Men, ja, nu är det sol, så det har smält på en gång..... Taskigt!
Kram <3


Kommentarer
Antoniozara

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-12-16 @ 08:30:33
URL: http://antoniozara.blogbow.com
Kajsa-Stina

Oh thank you, have a nice day you too :)

2010-12-16 @ 12:10:56
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0