Tjolahopp!

Hejsan! Jag har nyss klivit upp, jag la mig inte förrän kvart i 2, men klev ändå upp 10.45, imponernade.
I dag fick jag ett sms nu när jag låg och sov, i min skönhetssömn, av Jenna, det var den här lördagen jag skulle sova hos henne, andra lördagen i rad. Jag får se om jag orkar åka dit, för jag tror faktiskt att jag börjar bli förkyld. Ogilla. Nu ska jag snart äta, och får sedan höra av mig till Jenna hur det blir, om jag åker dit eller inte, det återstår att se med min förkylning...
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0