Lussebullar

Hejsan vänner! hur är det med er? Med mig är det bra, har nyss ätit middag, Tacos, smarrigt! Åt rätt så mycket... Och nu håller vi på att baka lussebullar! Julmysigt, och adventsljusstaken lyser. Det blir nog till att pynta det sista alldeles strax, ska tvätta håret först och kolla till lussedegen. i morgon är det skola, och jag är väldigt skolless nu kan jag säga. Jag vill ta ledigt ända fram till jul, och sedan börja igen efter jul. Jag känner en ganska så stor press på skolan nu. Det är verkligen mycket information man ska ta in, okej det är gymnasiet, men det är nog lite väl mycket information faktiskt. I och för sig så är det ju att vi blir färdigutbildade Undersköterskor efter dom här 3 åren, men ändå. Huga. Det är stress, ofta. 
I dag har jag inte gjort något speciellt, kollat på tv, och ätit, kul dag. Vad har ni gjort? 
Dessutom hålelr vi på att jobba med en uppsats på svenskan och omvårdnadsämnena som handlar om ledsjukdomar, och jag valde Ledgångsreumatism, och det är ju verkligen ett lätt ämne! Not..... 
Men det kommer nog bli finemang det! Ändå. Och, det är mycket som sa skrivas, så är det ibland. Och jag känner mig pressad av en speciell anledning, som nog en del i allafall vet om, kanske tar upp det sen, om jag orkar. Ursäkta för ett litet depp inlägg, men jag behövde skriva av mig lite. Men ljuset i mörkret, jag var ju positiv också! Nu ska jag kolla till lussebullarna som sagt, och smaska på dom. Hoppas ni får en fin kväll!
Kram <3










 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0