Lista

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej,

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min familj,


3. Hur lång är du? 1.69

4. Vad väger du? ...

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Beck, Gamen, beroende.....


6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Jadå :D kul

7. Föredrar du att ringa eller skicka smsa? Smsa

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är inte gifta, men bor i hop

9. När såg du senast din mamma? 2 timmar sedan

10. Icke godkänt i något ämne? Nej

11. Mvg i något? ? Vet inte, får väl veta det till jul tror ja

12. När vaknade du idag? 4 i morse av ett j*vla larm

13. Vilken är din favoritplats? Utomlands, hemma

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning,


17. Vad sover du i ? Underkläder

18. Hur många kuddar har du i sängen? 4 - 5

19. Var har du bott? Där jag bor nu

20. Tycker du om kinamat? Jajamensan!

21. Tycker du om kaffe? Nja, faktiskt, lite grann, drack det i dag, helst Latte

22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy

23. Kan du spela poker? Nej..

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Japp

25. Vill du ha barn? Ja, men inte nu

26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite franska

27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, om det är utomlands, om det är skabbigt vatten, bassäng

29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, prylar, smycken, hehe

30. Är du cool? Skulle inte påstå det va...


31. Kan du rulla med tungan? Jao

32. Vem är den roligaste människan du känner? Det är många det

33. Vad har du för ringsignal? Vet inte, har ljudlös

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Musmattan

36. Kan du byta olja på bilen? Japp, är expert, men nej det vet jag inte!

37. Vilken var den senaste boken du läste? Killar, kompisar, och nya frestelser, men har inte läst ut den än.

39. Dansar du i bilen? Nej?

40. När var du i kyrkan senast? I somras

41. Hur många hål har du? 2. I öronen alltså!
42. Har du någon piercing? Nej.

43. Har du någon tatuering? Nooo

44. Gillar du någon just nu? Ja

45. Har du provat droger? Nejs

46. Hur mycket pengar har du på din mobil? Vet inte, har obegränsat med sms och det, så vet inte.

47. Har du pojkvän/flickvän? Nej

48. Vad är ditt mobil nummer? 070 haha säger inte mer

49. Vad ska du göra ikväll? Sova! Förfan skola imorgon! Jag kommer försova mig omgomgomgomgomgomgomgogm jag måste lägga mig nu hejs!

50. Har du några syskon? Japps Fredrik :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0