Knäppa kort

I morse när jag skulle till skolan, så tänkte jag att, i dag ska jag knäppa kort och lägga upp på bloggen! Vilken rba ide tänkte jag! Problemet är, att jag inte knäppte någre kort, och varför gjorde jag inte det? Jo, för att det var så jävla kallt när jag skulle gå till maten i min gråa tröja, huga vad kallt det var!
Men ska göra ett nytt försök i morgon. Så ni får se hur det ser ut på min skola. I allafall utanför skolan.
I dag hade vi Lucia träning. Vi satt och sjöng Julsånger. Åh vad vackert det lät. Seriöst alltså. Och jag var delaktig i sjungandet. Jag är nog rätt bra på att sjunga.













Kommentarer
Sandra!

Kul idé att ta fton här och där under dagen! Kan bli några rikgit fina också!

Ja kvälllsfikna du skrev om var ju bra! Frukt & sånt kan mán ju äta hurmycket som helst! Bättre att äta mycket & BRA och bli mätt, än att äta lite och var hungrug.., För då småäter man lättare, en massa onyttigt...

Kram!

S

2010-11-23 @ 16:06:27
Kajsa-Stina

Ja! Jag ska knäppa så mobilen glöder och lägga upp lite från min vardag. :)

Ja, det är bra att äta mackor, och frukt, och vindruvor som är så gott! Mumma.

Ja precis, det känns liksom bättre också, man får inte en massa ångest och sånt. Skönt!

Kram

2010-11-23 @ 20:58:45
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0