Jul

Gud vad jag längtar till jul! Julafton, allt, jag längtar ihjäl mig. ÅHH! När man kliver upp på morgonen och känner lukten av nybakade pepparkakor, och hör julmusiken i radion, då är jag i paradiset. Jag får upp minnen från när jag var liten, och all kärlek som sprids, och all glädje som sprids nu. Det är en sån härlig känsla. Jag älskar verkligen Julen. När man går in i vardagsrummet och sätter sig i soffan och tittar på granen som är så fint pyntad, ser klapparna under granen, och kollar igenom rummet och ser gulliga tomtar i fönsten, ljuslyktor på borden som lyser, glitter i fönsten, julgardiner, allt,allt,allt. Jag Älskar verkligen Julen. Och tänk, snart är det Jul. I julas så tänkte jag, jaha, nu är det bara 365 dagar kvar till nästa julafton. Dagarna kring julhelg går med stormsteg, sedan är det bara att vänta 1 år. Och tänk, nu är det bara 1 månad kvar. Det är helt obegripligt vad fort det har gått...





 

 

 

 

 

 

























































<3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0