I dag har varit en bra dag, men ändå misslyckad...

Hejsan! I dag i skolan så gick det galant med allt! Fan vad nöjd jag är med allt. Började 08.30 - 14.45, åkte till Sjukgymnasten och pratade om Maten, och tankar, fick ett matschema av henne angående hur mycket det ska vara av allting, och vad jag tex ska äta på en dag. vid 16.00 kom Birgitta och hämtade upp mig på sjukhuset, och vi åkte och hyrde film, och hämtade hem Sushi. Vi hyrde filmen, " Har du hört ryktet om Morgans?" , jag tror den heter så, och ja, den var inge bra alls, gud, jag höll på att somna där i soffan vi satt, så då gick jag på toa, och då passade Birgitta på att poppa Pop Corn... Jag känner hur Ångesten växer inom mig. Jag som i dag hade pratat med Sjukgymnasten att det inte är bra att äta sånt varje dag, okej, det är inte farligt, men det är ju inte bra att hålla på med det i längden, jag som hade bestämt mig att följa det här schemat, jag som hade tänkt att ta det där steget att våga. Men då kommer det här emellan och förstör allt, jag ville bara gråta när jag hade ätit upp allt kan jag säga... Fan också... Också innan hade vi ätit Sushi. Okej, det är inte mycket Fett i det, men ändå.
När jag kom hem tog jag en kort promenad, och satt mig sedan och kollade i skolkatalogen. Det är nog för sent att ringa min moster Kerstin nu. Ogilla. Hon som jag vill prata med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0