Hemkommen

Hejsan! Hur är det med er? Bra hoppas jag! Med mig är det sådär, mår bättre än förra veckan iallafall, och det är huvudsaken. Kom hem från sjukgymnasten vid 16.30, åt middag, Spagetthi och Köttfärssås, med Rårivna Morötter, och Saft. Det var gott det. Nu ska jag börja med att följa Matschema. Orkar inte ha det att jag överäter ibland, det är så jävla jobbigt. Fy fan. Så nu ska jag ta tag i saken och göra det fullt ut. Så snart väntar kvällsfika. Eller ja, snart, om någoon timme, sedan ska jag kolla om det är något på tv att se, annars blir det väl någon film eller nåt.
Skolan gick bra i dag, och jag pratade även med skolkuratorn, hon är verkligen jättebra att prata med. Men just nu så känner jag inget behov av att prata med henne. Utan jag tycker att det funkar rätt bra nu. Vad har ni gjort i dag?






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0