Heeeej, hur är läget?

Hejsan! Har nyss sett klart Beck, Gamen, har sett den filmen ett antal gånger bara.... Ja, jag älskar verkligen Beck filmerna, jag har alla, så ja, jag har sett dom ett antal gånger, och nu när dom går på tv varje Söndag så kollar jag mer än gärna.
I dag har jag varit hos Fredriks kontaktperson och hans tjej, gud vad kul det var. Jag kände mig faktiskt väldigt trygg och vågade prata om allt möjligt! Ja, ni hör ju. Jag kan ju vara blyg ibland, men det mesta har släppt. Vi bakade sockerkaka, och nöttoppar, gott blev det. Sedan kom Mamma och Pappa och hämtade oss, vi åkte och handlade, sedan åkte vi hem, Mamma gjorde Tacogratäng, efter det åt vi Godis, och kollade på Kvarteret Skatan. Jag kan inte minnas att det var så roligt när jag tittade på det sist, kanske för att jag var sjuk då? I allafall, så var det riktigt roligt! Skrattade så jag höll på att ramla ur soffan.
I morgon är det skola. inte så nice, jag skulle mer än gärna ha lov längre.... Men, ja, det går nog bra, är nog skolless bara. Men det är man ju ibland, jag kanske ändrar mig när jag kommer till skolan i morgon, vem vet, det återstår att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0