Ångest

Sitter nu här med en något mindre Ångest, men ni skulle bara veta hur jävla jobbigt det var för en stund sedan. Ilskan sprutade inom mig och tårarna rann. Jag är så jävla förbannad nu alltså på alla! Okej inte alla men nästan! När jag var sjuk så proppade dom i mig, 3 stesolid om dagen, 175 mg sertralin/zoloft, 1 1/2 Risperdal, 2 Attarax, och 1 Zyprexa på. Inte kul. Fatta hur mycket dom har proppat i mig i tabletter! Som en jävla försökskanin. Herre jävla vad förbannad jag blir. Inte bara att jag mådde skit så proppad dom i mig massa skit så jag inte orkade bry mig om något.
Det jag också är förbannad på är att jag har gått upp i vikt av vissa tabletter som jag har fått, det är inte okej! Nu äter jag 25mg sertralin/zoloft. Men det som stör mig så in åt helvete är. Att ingen, och då menar jag absolut ingen, har sagt åt mig när jag började att tillfriskna hur mycket jag ska och behöver äta. När jag började bli frisk så tänkte jag att, nej men nu när jag är frisk, då kan jag slarva hit och dit, och om jag äter mindre där kan jag byta ut det mot mer godis där, och det är fel, det är så man inte ska göra. Men ingen sa åt mig att inte göra så. Och nu har det gått så långt att jag har gått upp, jag vill inte tala om det, nej det är för pinsamt, men för jävla mycket i vikt, ni skulle inte tro mig när jag berättar det, fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och nu säger dom jävla nötterna på sjukhuset att så här ska du äta och bla bla bla, men jaha!? Det är fan för sent! Jag kommer inte att gå ner i vikt om jag äter normalt! Jag kommer kanske att stanna här och inte varken gå upp eller ner, eller så går jag ner, liiiiiiite,liiiiiite, men jag måste fan tappa 10 kg! Det går inte!
Också till råga på allt så är jag stressad och pressad av alla olika anledningar, jag är utbränd, jag är skolless, jag är deprimerad, jag mår skit helt enkelt, och vad får jag för stöd!? Ehh ja det kan man fråga sig. Hoppas ni har det bättre i allafall.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0