Stämmer rätt bra det

Tre skeden i livet
Det förflutna som aldrig återvände
Nuet som inte varar
Framtiden som är okänd










Du sa att du älskade mig
att du aldrig varit så är kär
Men när jag vände mig om för att svara
var du inte där
Det som hände har hänt så många gånger förr
du försvann nånstans för att åter stänga din dörr
Den dörren jag äntligen trodde du öppnat på glänt
låste du åter som att inget hade hänt
Men när du ångrar dig och säger jag vill
den dagen ska jag påminna dig om att tiden inte står still
Den dagen ska jag finnas där du alltid fanns för mig
långt borta någonstans och där finns inte plats för dig

...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0