Rubrik

Jag har ingen rubrik att sätta. Jag tycker att det är ganska svårt att komma på vad rubriken ska vara. Är det bara jag som tycker det bland bloggare? I sånafall är jag väl lite udda då, men det får jag leva med, haha.
Dagen har varit slapp som vanligt, jag har inte gjort ett dugg, jo, ätit har jag, som en..... Herre gud! Men, Ja, nu på kvällen blev det 2 mackor med smör och leverpastej, och MYCKET oboy... Det är inte kul när det blir så. Och dessutom var jag hos tandläkaren i dag. I ochförsig så hade jag inga hål! Nämen ni hör ju! Inga hål! Jag som äter socker och godis och sånt varje dag!? Ja, det är underligt. Men det är klart att jag måste ju tänka på att inte äta så mycket söta saker, för det tar väldigt mycket på tänderna, men som sagt, jag lyssnade ju inte vad tandläkaren sa, utan jag såg ju bara det positiva i att jag inte hade några hål.
I morgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska vara hemma och ta det lugnt, det ska jag göra. Vad ska ni göra? Jag har faktiskt börjat att fotografera en hel del. Och det är ju positivt. Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva mer om i bloggen?
Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0