Kvällen före nyårsafton

Hejsan alla fina. Hur är det med er? Bra hoppas jag. Med mig är det bra.
I dag har jag inte gjort mycket alls. Jag la mig halv 3 i natt, somnade 3 kanske, klev upp halv 1 i dag, det var väldigt sent, och jag känner av det väldigt mycket. Jag blir så orkeslös på dagarna, även fast jag sover bort dom. Och det vill jag inte göra. Nu är det lov, och då ska man inte sova hela tiden. Men det jag har gjort i dag är i allafall inte mycket. Följde med och handlade lite tills i morgon och i dag, sedan åkte jag hem och då hade vi främmande av några släktingar, det var trevligt. Men jag pratade i telefon typ 1 halv timme så jag missade ju den halvtimmen dårå. Men jag fick i allafall pratat med en underbar vän under tiden. Jag ska åka till henne i morgon och fira nyår där. Jag har inte träffat henne sedan veckan innan skolavslutningen. Jag var ju hemma veckan då vi skulle få skolavslutningen av några anledningar.... Så i morgon ska jag få träffa henne, och det ska bli kul. Jag skrattar så himla mycket när jag är med henne, och jag kan prata med henne om allt.
Hur ska ni fira nyår?
Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0