Jul

Jag längtar till Jul! Allt som hör julen till, mat, julklappar, musik, godis, snö, ljus, dofter, pepparkakor, lussebullar, julmust, glögg, allt,allt,allt!
I dag är det den 6 December. Det är bara, 18 dagar kvar till Julafton!
Vi bakade Pepparkakor i går, och jag åt en massa ska jag få be att tala om, och så hade vi glasyr på, inte för att det blev något mästerverk precis men.... Ja, huvudsaken man gör nåt och har kul. Och jag gav mig på att göra en bock som min morfar själv har gjort i sån där form man trycker pepparkakorna med, han har gjort en egen bock av en löfbergs lila burk. Så jag gjorde en sån bock, och den är INTE lätt att göra, mycket detaljer på den! Det var faktiskt först året under hela mitt liv i går som jag klarade av att göra den där bocken, ja, nu blev det mycket tal om den där bocken. Nu ska jag kolla på film, så hörs vi sen!
Kram ♥





























Kommentarer
Sandra!

Inte kul att du mår så dåligt nu. :-( Hoppas du på nåt sätt kommer att må bättre snart... kram

Jaghar inte sett den där pepparkaksformen som ser ut som en bck, måste se den nästa gång vi ses!

Kram!

S

2010-12-06 @ 22:02:02
Kajsa-Stina

Nej, det är jobbigt, man blir liksom så matt och känner liksom ingen lust till nåt. Men i morgon så ska jag till sjukhuset och prata med min läkare, så vi får se vad vi kommer fram till.

Nehe! Du får se den när vi ses nästa gång, den är jättefin. :)

Vi måste prata i telefon snart. Det blev inget i går eftersom att jag mådde så dåligt och var så ledsen att jag inte kunde prata. Men vi får höras snart.

Kram!!!!

2010-12-06 @ 22:25:02
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0