Hejhopp

Hejhej! Hur är det med er? Med mig är det rätt bra. Har haft ganska fullt upp i dag. Varit på skolan, varit på samtal, ätit ute, och kollat och köpt julklappar.
I morgon väntas en lång dag på skolan. Enda till 16.20. Huga. Gud vad länge! Men snart är det helg i allafall. Och det är skönt.
Jo. Jag tänkte berätta lite om dagen. Jo det började med att massa nior från andra skolor i Sundsvall kom och hälsade på, på Omvårdnadsprogrammet. Och andra program förståss. Men då var det så att vi hade olika stationer i dag, som treorna hade anordnat som då niorna skulle få testa, och vi ettor såklart. Så vi fick hissa upp varandra i sänglyft, vi fick ta blodtryck, ta blodptrov i arm ( låtsas arm ) , ta ett diabetesprov på en tjej i trean ( verklig tjej ). Haha, även att jag säger inom parentes.
Då kom det några tjejer från min gamla skola och kollade på programmet. Det var typ 5 st, och 4 av dom var väl, ja måttligt intresserade, men det 5e kollade ju åt ett helt annat jävla håll. Ehhh ja, så kan man ju göra också när man vill lära sig saker. Vissa kanske lär sig bättre på det viset!? Jag var ironisk där.
Nu ska jag platta håret och borsta tänderna, sedan lägga mig och sova. Kanske läsa lite.
Kram <3













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0