1 dag kvar <3

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det bra. Jag har nyss ätit middag, och kollat på Sunes Jul. Det är 21 grader ute! Jag tror jag fryser ihjäl! Alltså, man kan inte gå ut, ansiktet går ju i tusen bitar! I kväll, eller snart, när resten av familjen har ätit så ska jag till Erika. :) Måste ju vänta tills nån kan skjutsa mig, fan för att sätta sig i en kall bil nu, men det får gå det, får väl slänga på mig täckbyxor och hela paketet!
Vad ska ni göra i kväll?
Imorgon är det Julafton! Det ska bli så kul! Men jag kommer att ha Ångest för att jag kommer att ta hela dagen till att tänka på att, ja, snart är den här dan slut, då är det 1 år till nästa Jul.... Ja, ni häör ju hur jag resonerar. Men i år ska det inte få bli så! Jags ka ta vara på varje minut utav Julen! För Julen, är det mysigaste som finns!
KRAM ♥




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0